basistraining "Makkelijk leren voor tieners"

  • trainingen
  • basistraining "Makkelijk leren voor tieners"

Alleen betalende cursisten

Intermediate

Tekst

Tekst

Leren leren

29 Lessen

0% Nog niet gestart

Op deze pagina vind je de informatie hoe de online training ‘Makkelijk leren voor tieners’ is onderverdeeld. Door op de button ‘Start de training’ te klikken, kom je op de inlogpagina. De inloggegevens heb je per mail ontvangen.

 Wil je de online training aanschaffen, ga dan naar de winkelwagen.

basistraining "Makkelijk leren voor tieners"

3 Lessen

Alleen betalende cursisten

Text lesson

Alleen betalende cursisten

Text lesson

Alleen betalende cursisten

Text lesson

7 Lessen

Alleen betalende cursisten

Text lesson

Alleen betalende cursisten

Text lesson

Alleen betalende cursisten

Text lesson

Alleen betalende cursisten

Text lesson

Alleen betalende cursisten

Text lesson

Alleen betalende cursisten

Text lesson

Alleen betalende cursisten

Text lesson

Alleen betalende cursisten

Alleen betalende cursisten

Alleen betalende cursisten

Alleen betalende cursisten

Text lesson

Alleen betalende cursisten

Text lesson

Alleen betalende cursisten

Text lesson

Alleen betalende cursisten

Alleen betalende cursisten

Text lesson

Alleen betalende cursisten

Alleen betalende cursisten

Alleen betalende cursisten

Text lesson

Alleen betalende cursisten

Alleen betalende cursisten

Alleen betalende cursisten

Alleen betalende cursisten

Text lesson

Alleen betalende cursisten

Alleen betalende cursisten

Alleen betalende cursisten

Alleen betalende cursisten

Follow

Over de trainer

Ik ben Susanne Grooteman, remedial teacher en docent Engels. In 2003 ben ik gestart in het onderwijs, eerst als docent Engels en daarna als freelance remedial teacher. Ik wil de wereld een stukje beter maken door een bijdrage te leveren aan de zelfstandige ontwikkeling van scholieren. Soms weten tieners zelf al diep van binnen wat ze zouden kunnen doen om beter te kunnen leren en plannen. Ik help hen dit te onderzoeken met behulp van de MILS-leervoorkeurentest. Uit onderzoek blijkt dat als scholieren eigenaarschap hebben over hun eigen leerproces, zij meer gemotiveerd zijn om te leren. Door de MILS kunnen zij zelf de verantwoordelijkheid nemen over hun eigen leerproces en meer succes ervaren bij het leren thuis en op school. Resultaat: meer leerplezier en betere cijfers. Deze manier van werken heeft al tot veel mooie resultaten geleid waar ik heel trots op ben.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
>